Gebruiksvriendelijk, efficiënt, 91% klant response. 

Webapplicatie Selfservice

De Privacywet stelt hoge eisen aan de registratie en uitwisseling van persoonsgegevens. Zo mogen er tussen bedrijven geen klantgegevens meer worden uitgewisseld. Servilux vroeg Red Square daarom een selfservice portaal te ontwikkelen waar klanten zelf hun informatie op kunnen zetten. Wij vertaalden dit naar een webapplicatie die zeer goed functioneert op telefoon en tablet. Via deze applicatie kunnen klanten die een apparaat willen laten repareren eenvoudig en snel zélf hun gegevens registreren. Gebruiksvriendelijk, efficiënt en volledig in lijn met de geldende privacyregels. 

Uit gegevens is gebleken dat er door 91% is gereageerd op de uitnodiging en er zijn gemiddeld 2,97 bestanden per klant geüpload.

Hoe het werkt? Check dit filmpje:  

 

  1. De klant neemt contact op of er zijn al gegevens van de klant.
  2. Naam, telefoonnummer, e-mailadres en de taal van de klant worden ingegeven in het portaal. 
  3. Klant krijgt een uitnodiging middels SMS en e-mail met een link naar het klantgedeelte van het portaal. 
  4. Klant kan vervolgens: 
    1. Zijn contactgegevens aanvullen of wijzigen.
    2. Zijn adres invullen.
    3. Foto's uploaden of maken met tablet of telefoon, de foto's kunnen slim worden herkend.
    4. Direct een afspraak maken.
  5. Een bericht met alle ingevulde gegevens inclusief foto's worden nu teruggestuurd naar de aanvrager.